LED Text Scroller

Sunday, October 9, 2011

++setelah sekian lama menyepi++

ASSALAMUALAIKUM...


waadduuhh.. sudah agak lama gue ngak menuli entry untuk blog gue yang chantek banget ini... masakan tidak menulis dong... masa amat beremas bagi gue.. (ntah pape ayat niee)... masa yang agak suntuk bagu gue untuk melakukan banyak kerjaan nyaa.. masaakan tidak.. habis aja program Bina Insan Guru (BIG).. datang pula itu amali... lepas amali seni visual.. datang pula itu camping KLM30 pengakap kat Kuala Koh.. wahhh... habis aja camping Kuala Koh gue kehitaman akibat sinaran UV yang memancar-mancar dong... assingment yang berlambak2 gue belom buat dong... waduuhh... gue hanya menunggu hari selasa ini.. untuk gue habis kan segala kerjaan gue.. dan gue mahu ketiduran akibat kecapetan setelah sekian lama tidak kecukupan ketidurannya.. 


(orang indon baca habis laa...)...MAAF bebanyak.. tak tau nak tulis entry apa.. 
T____________________T


nantikan entry2 bersempena BIG, camping Kuala Koh dan pelbagai lagi...
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment