LED Text Scroller

Tuesday, June 26, 2012

++seriusly,,, aku bosan!!++

SALAM


bayangkan... bangun pagi awal2... mandi wangi2... solat subuh (tu adalah wajib ok~~)... pakai bedak berguni... melentikkan bulu mata.... iron baju jangan cakap laa betapa susah and panas nye nak menhadap iron tuu... perfume berbotol2 da sembur.... bukan main panaskan enjin kereta... kasut kilap bukan main sampai boleh tengok muka sendiri kat kasut tu..(kasut pengakap ok)...adeeehhhhh..... tak larat nak exaggerate lagi da...
*menipu semuanya*... kakakakakaka


tapi sampai2 kelas,,, bukak laptop... main FB... bukak FB 5 minit... huh!! da bosan.... adehhh... apa nak jadi sekarang niee... classmate lain layan hal masing2.... de yang tengok movie.... bergosip (welll... lumrah hidup)... baca novel... yang laki pulak... macam biasa... D.O.T.A... apa ada dengan dota tu... aku tengok pom da pening da.... kerja aku?? kacau dak laki main dota... and kacau classmate lain....


and 1 je yang aku tau... aku BOSAN.... tak tau nak buat apa... nak cari bahan... internet,,, agak slow laa... huurrmmmm.. SSSTTTRRRREEEESS!!!!!......


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEib-kk2ELMh9t_WRreBWxYrmT2eEBAG-LwSU3vMp6g9-VeZBiz80W4xZOQD58QxXux6N0ho2eRdby_gUCsnRe7G8izdqrSeMcbrMXlTDf6qq3VN5wlX14aHfZtWGciYWM5iVGqlxBpVjoU/s1600/bosan-1.jpg




note d kaki: nak buat apa ye... tertanya2,, terfikir2.. terbayang... and segala bagai "ter"....
!#@#$^&(*)_*%%%#@!

No comments:

Post a Comment