LED Text Scroller

Thursday, April 7, 2011

++awak rasa apa yang saya rasa tak??++


selamat pagi.. lama dah tak update blog niee.. bukannye malas or ape ye.. tengah serabut + serabai sikit.. banyak keje loo.. wuuu.... lagi seminggu je lagi masa yang ada... tapi papepom lom siap + buat ag.. waaaaaaaaaaaaaa


dan sekarang... disebabkan saya tengah jiwa kaco + serabut + serabai + tention+ stress + sedey +++++++++............. saya nak bagi niee.....






saya nak cari gambar lain.. jumpa gambar niee.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... sadisnyaa.... rasa cam nak................................(ntah pape je aku niee.. waaaaaaaaaa)






MELETOP~~!!!~~... bukan apa.. stress amat sangat nie.. cam2 da tengah pikir skung niee.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....



jcneirh8f974yfo97o739yrmu82xrok3298rk9c547tncyhyt9g....
2213432541634722134!#@!$#%^^*)(_*(
@#@$#%$^&*)(_+




pagi petang siang malam... nie je yang aku rasa skung... bila nak habis sume niee ??????????... ""masalahnyaaaaa.... selagi tak siap memang tak habis laa""...




kan best lau aku dapat.......................nie..........


~
~
~
~
~



YA ALLAH... tabahkan hati hambamu ini...

:(

No comments:

Post a Comment