LED Text Scroller

Saturday, April 30, 2011

++katakan TIDAK~~!!!++

""habis laa muke ina""...
""muke putih, nek jerawat memang nampak""..
""muke kakak 'uduh' (sebab de jerawat)""
 
~
~
~
~


ayat nie yang selalu dengar skung~~~ waaaaaaaaaaaaaaaaaa... sedih nyee... jerawat da makin banyak kat muke...
 

al kesah jerawat nie mula membanjiri muke......................

~
~
~
~
~
beberapa minggu yang lepas
~
~
~
~
~

tengh siyok makan nasi goreng... lepas tu wat keje... lepas tu tido...
 
pagi esk bangun... tangan duk garu2 muke... tengok cermin~~~~~ mmmaaakkk!!~~~...

p bilik member... 
""semalam korang bagi aku makan nasi apa??""
""nasi gorang belacan..""
 
 
NASI GORENG BELACAN~~!!~??~~!!!...
 
 

 
~
~
~
~
~

susulan dari itu,, jerawat sentiasa rajin tuk tumbuh di muka aku... wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... sebenarnya... kulit aku nie sensitip.. tak leh makan belancan.. ntah kenapa hari tu makan bukan main.. and sebagai balasan.. jerawat sentiasa de~~

mak cakap.. muke aku nie sensitip.. so bila da nek jerawat tu.. "agak" susah tuk ilangkannya... mak juga cakap.. sebab muke aku nie "putih" menyebab muke aku mudah 'nampak' jerawat yang bertempel di muka aku nie...
 
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (sambil muke :( tulis blog nie tau)...
 

and hari nie.. mak habiskan berpuluh ringgit tuk beli ubat jerawat for sensitive skin.. kecian mak~~~ TERIMA KASIH MAK~~!!

mulai skuang~~!! nak jaga makan.. pe bagai.. nak nampak 'chantek' balek... weeeeeeeeeeeeeeeee



note d kaki: kene pakai ubat ikot timing... bia muke nie baik2 aja.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment