LED Text Scroller

Monday, October 15, 2012

++aku ada,,, kalian ada?++

SALAM



haaaaaaaaaaa... laptop niee laptop kesayangan tau.. kekasih dunia yang sekian lama bersama... ketawa bersama,, menangis bersama.. 5 tahun setia bersama tau.. tak pernah curang... tak pernah mendustai cintaku padamu... (weeeeeeeuuukksss)...

hhhaahh!!.. korang ada cinta dunia macam nie??? tak dak kan.... haaaaaaaaaa.. aku bangga tau sebab dia masih setia menjadi kesayanganku even dia da sebegitu rupa.. dan aku pula,,,, sudah bersiap sedia untuk mencari penggantinya.. oohh.. sungguh dusta cinta ku pada mu.. maafkan aku... aku terpaksa.. kerana ku tidak rela kau pergi meninggalkan ku keseorangan...


haaaaa.. tengok2... walaupun dirimu patah berbalutkan tape2 yang penuh dibadanmu..namum dirimu masih mampu untuk bernyawa,,, bernyala,, berfacebooking and bla bla bla bla.. terima kasih sayang.. walaupun dirimu dalam keadaan nazak,, namun dirimu tetap gagah untuk diriku yang serba kekurangan ini..

terima kasih sayang.. sihat2 ya... i will always take good care of you... till the end... insyaALLAH.. kalau sayang dengar cakap,, sayang akan sentiasa sehat... ok?? CQ50... you always be mine... walaupun patah riuk tulang belakang pe bagai...
take care...

I LOVE YOU...


ok~~ meroyan....

bye...



note d kaki:: ada sesiapa yang bermurah hati nak bagi derma tak?? lalalalalalaal
^_______________o

No comments:

Post a Comment