LED Text Scroller

Thursday, October 11, 2012

++happy birthday to him++

SALAM...



selamat hari jadi,, 
selamat hari jadi,,
selamat hari jadi to ayah!!
selamat hari jadi~~

happy birthday to you,,
happy birthday to you,,
happy birthday to daddy!!
happy birthday to you...





hari ni birthday ayah... so disebabkan ayah sesorang kat rumah sekarang,, sebagai anak yang paling dekat dengan dia kena balek laa... (abang2 n adik duk jao kan... hehehe)... pagi2 sent masej kat ayah,, then ayah reply "t k,, anak ayah"... aduuhh.. terharu... tapi tak tau nak celebrate macam mana... ye laa  mak still nun jauh di sana.. abang pom.. abang sulong pom da ke laut..adik lagi la.. huurrmmmm.... duk rumah tengok tv je laa dengan ayah... ehhehehe.. (baguih punya anak :PP)..

FB punya pasal habis semua orang ucap birthday ayah semalam... padahal hari nie.. kihkihkih.. kene tipu semua..maklumlaahh.. FB,,, semua benda tak betul leh jadi betul... hahahahah.. huuurrmmm




papepom ayah,,, happy birthday... *pom pom pom pom*.... semoga panjang umur,, murah rezeki,, diberkati dan dilindungi ALLAH.. sihat2 sokmo... i love you ayah...  *wink wink wink wink*

dan 22 tahun nie juga ayah duk jaga ina,, layan kerenah ina and macam2 lagi... ayah sabar dengan banyak benda yang ina buat,, masalah yang ina timbul... ayah still sayang ina juga.. terima kasih ayah.. *sobsobsobsob*,, tetiba touching...

da da da... HAPPY BIRTHDAY ayah!!!


note d kaki: jom kemas barang balek rumah....
ayuh kita kembali ke rumah,, ayuh!!!!!
>____________________o

4 comments:

  1. selamat hari lahir pakcik,..ehe! :)

    ReplyDelete
  2. wakil ye... terima kasih trah.. lalalal.. maaf... anak2 laki pkcik da jadi bapak2 orang.. :P... weeeeeeeeeeeee.. kakakakak

    ReplyDelete
  3. blik teman ayh ye.. gud gurl hehe..

    ReplyDelete
  4. well... gud girl kan ina niee.. wadduuhhh.... da jadi surirumah sepenuh masa ok... lalalalaal

    ReplyDelete