LED Text Scroller

Wednesday, May 25, 2011

++apa perasaan bila kena panggil?? TUHAN je yang tahu++

assalamualaikum..





al kesah hari nie sangat tragik.. dengan xam anatomy yang ntah pape.. (sbb x leh jwp).. dengan perasaan tak yakin jawapab yang di tulis... dengan peraaan takut fail paper anatomy... dengan nama kena panggil dengan secara terbuka dalam dewan xam.. TUHAN je tahu perasaan niee.. cam2 ada.. cakap je nak perasaan pe... takut,, cuak,, sedih,, nagis,, sume de.. bak kata iklan astro tu,,, "macam2 ada~~!!~~"



dengan paper anatomy yang kompem2 hilang berbelas markah,, tak campur dengan jawapan yang salah lagi.. ntah cam ne laa nasib paper anatomy tuu.. huurrmmm.. ce citer??? tapi tak tau cam ne nak citer da... ingat2 balek tragedi 25052011 niee.. air mata jatuh ke pipi... :(... (tak dapat diungkap dgn kata2)...


tengah duk ikat kertas jawapan... "erkk.. mana slip?? huurrmmm".. ( buat dunno jer laa.. maybe jatuh ke per laa kan..).. lepas je antar kertas jawapan.. siap leh melawak lagi dengan mamber sebelah.. "mesti de dia panggil nama aku kan.. sebab slip aku tak da laa"".. member pulak yang cuak... "kenapa weii?? ko de wat salah ka??"".. aku dengan selamba.. "ntah.. slip aku tak da niee.. ntah laa.. men agak jee...heeee"... sekali kena,,  seriously sangat takut,, cuak,, bila nama kena paggil.. bukan slow.. kuat wooo.. satu dewan leh dengar nama i tau... popular kejap tau~~!!....  


"nama yang saya sebut sila tunggu selepas ini..... NUR ADDINA BAHARUDIN dan  **********************"

aarrrxxhhh.. sudah~~!!~~ apa yang aku dah buat nie.... haaaaaaaaa.. "ko niru ke na??".... "ha'aa aku niru kot......"... (smbil sengih2)

"meh ikot saya,,, duduk~~"..

"kenapa encik??".. aku siap duk tanya lagi...

"sebenarnya........................................................................................................"
(perbualan tidak dapat direkodkan di dalam blog ini,, time kasih)...


"esak paper last buat elok2....."
bagus lecturer nie,, siap leh bagi kata2 semangat tuk paper esok lagi tuu...


seriously aku nak nangis sangat.. tahan je... debo kan.. nasib baik tak de pape... tapi takut2 depan je tak de pape.. lepas2 nie kita tak tau.. kita merancang... TUHAN menentukan~~!!.. tapi lau kite tak buat salah,, tak perlu takut kan... berani kerana benar...


member2 aku yang paling duk bimbang.. nama aku selama nie tak penah kena panggil,, tiba2 kena panggil.. kompem2 sume duk risau... tuan punya badan apa lagi... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
umi juga yang jadi mangsa.. hari nie je da bape kali cal umi.. mau lebih 5 kali gak.. tak puas hati.. suh umi cal balek tuu.. sedih punya pasal.. xam tak dapat jawap + kena panggil kat dewan xam = umi jadi mangsa luahan hati si anak perempuan... (sayang umi sangat amat...)... sikit2 cal umi.. "umi duk lam bilik dokter nie.................."..... "umi nak ambk ubat jap........."... " kakak kat pasar malam,, t umi cal balek naa............."....."............sedih paper anatomy tak leh jawap..............."
cam2 kerenah dengan umi hari nie.. umi penyejuk hati ku yang gundah gulana...


buat sahabat handai,,, time kasih sebab bagi kata2 semangat and buat aku epi....buat 'encik' saya,, thanks juga sebab care sal saya.. huurmmmm (sedih)....








mood: masih dalam keadaan sedih,, cuak,, debar,, takut..... sume2 laa.. 
:(
"pnjm bahu"

2 comments:

  1. umi..ibu, mak atau apapun panggilan adalah penyejuk hati, penawar duka disaat kita kesedihan..bila suatu hari nanti dyna menjadi ibu akan dengan sendirinya..`rasa apa juga kesedihan anknya`..walaupun dari jauh!!!..he2x..bertuah jadi ibu ade `sense`..kuatkan semangat..gud luck !!!

    ReplyDelete
  2. oowhh.. tq mama.. terharu laa...time kasih...

    ReplyDelete