LED Text Scroller

Monday, May 30, 2011

++birthday prank to birthday BOY++

assalamualaikum...

27mei2011.. bersempena hari kejadian 'encik' saya,, dengan serba kekurangannya,, bersama ahli teratak yang lain,, mashi,, najid,, fatin,, ain,, and sara.. membuat birthday prank tuk dia.. hahahha.. idea yang ntah pape... sesuai dengan keadaan kami yang kebudak2kan nie.. hahahah.. bila di pikir balek.. lucu pom de... tak menjadi doowhh~~!!~~.... hahahahahahahhahahahaha....

plan bukan main kaw2... sekali mangsa mai.. tak jadi lak.. hehheheheheh... mana tak jadi nye.. mangsa da tol2 kat umah.. aku leh lari2.. mana tak kantoi.. plan da bukan main baik da.. aku lak duk tergelak.. tak tahan... lucu... heheheheh..

asal nye..  duk massage.................

"lau leh, mai umah jap leh x?? sowang?? t gtau balek k.."

sekali mai,,, kompem2 si mamat tu pelik.. suh datang sowang2 pe bagai.. bende yang tak penah aku buat,, aku buat.. kompem2 dia pikir pelik2.. dia pulak duk nampak de orang intai2 di sebalik dinding.. komepm2 kantoi.. hahahahahahha.... sekali kua debu putih.. dia pulak yang tergelak.. mana tak nya.. budak2 nie nak paling tepung kat dia.. tapi tak sampai.. al-maklum.. pendek.. hahahahahhah.. aku pulak yang tergelak besau...hahahhahahah....

haaaaaaaaaaaaaa.. sekali kena... ambik kau... hahahahha... kecian birthday boy.. kene tepung ye... tak pe laa.. setahun sekali je kene pom.. bukan selalu.. biasa laa... hehehehheh....

papepom.. buat 'encik' saya.................

SELAMAT HARI JADI YANG KE-22.,,
MOHD IZZUDDIN MAKHTAR...
SEMOGA PANJANG UMUR,, MURAH REZEKI..
DIBERKATI DILINDUNGI OLEH ALLAH..
MOGA HIDUP SENTIASA DIBERKATI,, DILINDUNGI...
SEMOGA PEROLEH KEJAYAAN DUNIA AKHIRAT..
AMIN AMIN AMIN...


 cute x?? hehehhe


 birthday cake to 'encik' saya.. 
>___________<


 birthday boy~~!!


 HAPPY BIRTHDAY boy!!~~!!
>___<


happy kan?? hahahahahha



dan watak sampingan lain yang turut menjayakan birthday prank to 'encik' saya...............


 as usual.. kami bertiga..
mashi... najid and me...


fatin


 sara


ain


tq so much girls.. kamo telah memeriahkan keadaan.. thank you alot girls... 
love ya'~~!!~~






note d kaki: sorry 'encik' saya ya.. telah menyebabkan baju itam mu sukar untuk di basuhkan.. namun apakan daya daku,, kejadian sebegini hanya setahun sekali.. dengan serba kekurangan.. daku ingin menyambut hari kelahiranmu.. dengan rendah diri daku membuat sebegini rupa.. maaf juga kerana ia sangat simple sempena menyambut hari kelahiran mu...

moga ia menjadi kenangan antara aku, mereka (kawan2) dan kamu...
selamat hari jadi sayang.. 
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2 comments:

  1. oh..nilah `encik`kesayangan tu..aha `hepi belated birthday` buat encik tu ya..ehem 2x..

    ReplyDelete
  2. hahhahaha..encik saya bulat loo mama.. >__<.... tq tq yaa.. wakil dia.. heeeeeee

    ReplyDelete