LED Text Scroller

Wednesday, May 18, 2011

++e.x.a.m = apa tu?? ++

assalamualaikum...




yaahh.. da masuk musim demam exam kan.. hahahha.. kompem2 study sungguh2 nie.. heeee... siang malam pagi petang duk ngadap buku gara2 kes exam kan?? bila da nampak sume tersengguk depan maja,, depan laptop.. ngadap buku je.. kehulu kehilir bawa buku.. kompem exam da nak dekat.. (esk exam baru nak baca ya... hehehhe)






seperti sedia maklum.... (heee.. cam pemberita lak..).. sekarang musim exam.. kompem2 semua student2 di Malaysia nie sungguh2 study kan?? op kosh laa.. nak dapat gred yang best,, gred yang sedap mata memandang.. kompem2 study sungguh.. lewat2 malam kan...

heeeeeeeeeeeeeeeeeeee...



dan saya juga bersungguh2 study.. kumpul balek pelajaran yang dah belajar... ingat balek apa yang lecturer da cakap.. imbas kembali nota2 yang dah tulis tuu... (time nie baru sungguh2 yee.. heeeeeeee)... sampaikan kekadang.. study bagai nak rak.. tapi tak tau masuk ke tak.. hahahahah....






de time tu... siap leh bagi 'kata2 dorongan dan semangat' kat 'encik' saya tu.. tapi... kita yang kat sini.. terbongkang buat 'taik mata'... hahahah... kecian 'encik' saya ya... dapat 'dorongan' free of cas kan... 

'dorongan' yang mampu membuat kan 'encik' saya meroyan.. kul 2am pagi pergi padang sesowang.. mental disorder kot nyee.. hahahah.. (oooppssss.. dia sendiri yang kata yaa... :P).. 'dorongan' yang membuatkan 'encik' saya tak tidor malam.. hahahahah... bangga nya daku~~!!

nak lagi tak?? hahahahahahah
(kompem dia baca nie.. hahaha)

baca bersungguh2.. bukan main tapi.. las2 blur kan diri sendiri (kata2 ditujukan khas pada diri sendiri= addina bahaleah).. hahaha.. pe nak jadi laa nie...


 



dan saya rasa sekarang nie... saya da pening2 lalat da.. kalau boleh nak jawap SEKARANG juga exam nie... 'ilmu penuh di dada' dah.. hahahah (perasaannyaa)... da naik nak muntah da duk baca buku.. 
toloonnngg laaaa




tapi rasa2 nya bila da tol2 ngadap kertas exam tu.. leh jawab tak?? or pakai machine gun?? m16?? menggoreng ka?? or pe lagi??
hahahahahahahahahhahahaha


pape hal pom..



GOOD LUCK untuk exam...




 YA ALLAH.. permudahkan daku untuk menjawap peperiksaan kali ini,,, amin~~~

1 comment: