LED Text Scroller

Tuesday, June 28, 2011

++aku rindu,,, sayang kamu++

ASSALAMUALAIKUM...



hari nie mood 50-50... tak tau macam mana nak describe tentang jiwa.. tapi apa yang aku tau... AKU RINDU SAYANG KAMU... siapakah??? orang yang sentiasa bersama dengan aku..... waaahh.. jiwang kau addina... waaaaaaa.. rasa sedih laa pulak... nak wat macam mana,, bila dah berjauhan dengan ibu bapa.. jadi sifat kemanjaan tu terserlah laa sikit ye.. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


 daddy


mommy
(abaikan manusia yang tak senonoh kat belakang ye.. :P)


allaahh.. setiap kali kat maktab kompem,, jadi macam ginie.. betooolll~~~ wa cakap sama lu`~!!~~... apa yang best... khamis niee nak balek rumah~~~ ooppsss... kantoi... shhhhhuuuhh,, jangan bagitau orang lain k.. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee




>________________________<



Siang dan malamku kini menjadi satu
Terasa sedihku bila tiada mu
Apakah ini dinamakan cinta oh
Menjadi aku yang punya

Apakah kau dah tak sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat di jantungku
Terasa sungguh

Aku rindu sayang kamu
Matamu aku cinta kepadamu
Sayang kamu

Apakah kau rasa sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat dijantungku
Terasa sungguh


cub teka,, lagu apa.. hahahahahhahahah.. :P... ini semua pengaruh cerita AKASIA dewa cinta tu... iisshhhkkk,,,,,, :P



1 comment:

  1. tentu gembira daddy n mommy bila buka entry ini !!! ank dia buat entry khas utknya...

    ReplyDelete