LED Text Scroller

Sunday, March 20, 2011

++bila 'gila'++

bukan gila sebarang gila tau... gila nie bermanfaat apa~~!! bak kata 'phua chu kang'... U DON PLAY2 MAAA~~!!~~..
wa cakap sama lu laa.. gua sama adik gua nie memang sedikit 'gila2' bila bab  g jejalan.. almaklum laa... gua nie kaki jalan kan... sebab tu ayah gua selalu marah gua sebab tak 'lekat' kat umah... (sedikit sebnyk nakal ye.. ehhehe)...

and jumaat lalu... gua bersama adik gua and adik gua punya BFF, fatiah... pegi lepak2 kat pantai.. alah.. biasa laa,, bila da lepak kat pantai tuu.. gua akan bawak KESAYANGAN gua turut sama berlepak-lepaking kat pantak air tawar... port yang sama gua and member2 gua lepak... 

kata adik gua.. ""... nak g tempat kakak and kwn kakak hari tuu..""... bukan nak bangga diri or ape... sebagai kakak yang baik lagi cun lagi chantek nie... bawak laa juga budax berdua nie lepaking kat port gua and member gua slalu lepak tuu.. hehehehhe...(tak senonoh lak ckp cm nie.. heheheheh..layanzzzzzzzzzzzzz)

gua dengan bangganya menjadi 'driver' FOC pada mereka ber2 dia nie... BAIKkan saya???~~!!... welll.. dan hasilnya.... bila KESAYANGAN gua berlepaking bersama gua di pantai tuu... hehehehehehhe


~
~
~
~
~


 nie 'manusia' yg memaksa gua jd 'driver' depa...


 adik gua... sedikit perasan diri disitu ya~~


 view tempat lepaking gua


 SPM 2011 candidate


 we are SISTERS~~


 nie,,, gua suka~~~


 dia.. si FATIAH~~


 BESTFRIEND foreva..


 -selipar-twiter-buruk-adik-


 tuuuu dia... KAMI~~


 ""kakak2 ambik gambar burung tu"".... kata2 budax 2 org tuu


 sunset view


 BFF

>________________________<





sebenarnya gambar yang sama diupload kan di FB and post blog nie... heheheh

sebab ape same???
sebab~~~~~

saya 'RAJIN'
SORRY....:p

No comments:

Post a Comment