LED Text Scroller

Friday, January 21, 2011

++brotherku++



assalamualaikum.. salam sejahtera.. salam 1 Malaysia..

dah berhari2 aku tak menulis blog nie.. bukannye tak mo tulis.. nak sangt tulis.. banyak benda nak share... tapi al-maklum laa.. bile duet da kekeringan nie... kene laa mintak bantuan FAMA tuk bayarkan brodband nie... heeeeeee... (muke x malu).. bukan sengaja tak nak bayar.. tapi keadaan yang memaksa... sobsobsob...

minggu nie banyak sangat cerita yang nak aku share... tapi nanti2 aku tulis ye... aku wat hujung minggu nie.. senang... ambik the whole week story to put in the entry.. khas tuk apa yang berlaku pada minggu nie.. promise~~!!~~

sekarang aku nak share sal abang aku.. my 1st brother.. dia da fly da sekarang.. keje lua... banyak tempat dia kene pegi.. for this 2 weeks... he fly all over the world for his work.. (lupe lak keje pe,,, pe punye adik laa... heeeeeeeeeeee)


my bro.. picture captured by his girl,, miss nunu era

nie laa abangku yang sentiasa ada time aku perlu pape.. (ayat membodek).. sebab dia abang yang paling dekat ada kat sini (Malaysia)... maklum laa abang sorang lagi jao nun di negara matahari terbit.. so,, sebagai anak yang sulang,, dia patut bertanggungjawab kat family and adik2 dia.. kan kan kan?? >________________________________________<

pape pom aku sentiasa doakan dia baik2,, sehat2... sentiasa di lindungi oleh ALLAH.. tak kira di mana dia berada.... 
and... paling penting...
aku akan sentiasa wat list lau dia p mana2.. nak2 da fly jao2 niee.... T__________________________________________________T

tunggu adikmu ini meng'claim' ole2 darimu ya wahai abangku tersayang... keluargamu sentiasa mendoakan kamo...


SELAMAT PERGI AND SELAMAT PULANG...

No comments:

Post a Comment