LED Text Scroller

Saturday, January 8, 2011

...haru biru...



haaaaaaaaaaaaaaaaa.. nie laa akibat dia.. 
lau mak ayah suruh practice, buat je laa..
kan dah tak pasal-pasal tanggung derita..
mana tak nya..
awal-awal belajar dah kena lukis-lukis..


mana tak haru nyaa..
aku nie bukannya pandai sangat bab-bab lukis-lukis nie..
paggil je 'BAKAL CIKGU SENI VISUAL'
tapi melukisnya bukan pandai sangat...
lecturer pulak lecturer yang buat pertama kali nya ajar kelas aku..
tak dapat nak kaji lagi peragai dia macam mana.. 


aaduuhhhaaiii..
menagis tak berlagu laa aku...
dia bagi hari selasa lepas lagi..
aku baru buat hari nie,,
ntah pape je aku lukis nie..
asal nampak lukisan da~~


bukan 1 dia mintak..
DUA~~!!~~~...
satu lukisan..
satu catan..
dua-dua nak bawah tajuk ALAM SEMULAJADI..
aku bantai je pape..
asal nampak alam semulajadi..


then nie la prosesnyee..
nie baru lukisan..
aku pakai pensil adn charcoal
ntah~~
tak tau rupe bentuk apa da niee...

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

'MATI TAK BERGUNA aka POKOK MATI'


-satu-


-dua-


-tiga-


-empat-


@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
hasilnya~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




next drawing..
coming soon~~
maybe~~!!!

No comments:

Post a Comment