LED Text Scroller

Thursday, January 6, 2011

...K.A.M.I...



nak kata kami berpakat,, tak juga..
tapi nie laa sehati sejiwa kot..
KAWAN RAKAN TEMAN sampai bila-bila...
tu yang buat kami sedondon...


-me,, najid,, ten-


disebabkan KAMI akan berkawan sampai bila-bila... 
pemikiran mukin akan sedikit sebanyak sama and akan mempengaruhi..
mereka antara RAKAN SAHABAT TEMAN yang amat aku SAYANG..
kenapa??
sebab mereka yang sentiasa ada time jatuh bangun aku sepanjang aku berada di IPG niee...

- bila da jumpe camera cam2 gaya laa ada..-


bagi aku mereka adalah sahabat yang akan sentisa berada di samping aku...
even kadang-kadang kami 'gaduh' tapi sume benda itu yang merapakan kami..
sedangkan lidah lagi tergigit..
inikan SAHABAT RAKAN TEMAN...


-mashi,, me,,, najid-
 
 -KAMI cute, cun, anggun, lawa, chantek...kihkihkihhh-


mereka berdua aku jadikan mereka sebagai 'tulanng-belulang' aku..
kenapa??


 -mashitah,, me,,, najiddatun aka YUNA'S FC..-

sebab mereka berdua ada tulang-tulang yang mampu menjadkan aku berdiri dengan 'tinggi'nya...
walaupun kami sentisa' berperang' namun peperangan tu yang membuatkan kami saling sayang menyayangi,, jaga menjagai...
 aku SAYANG sangat amat kat mereka tau..
auuuuww....




dan KAMI ber4,, akan sentiasa berdoa...
agar perhubungan kam sentiasa diberkati.. kekal selamanya...




insyaALLAH akan selalu bersama..
walaupun kekadang ada pasang surut..
tapi tu da menjadi adat dalam persahabatan...
............................................................

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~




Saya ada sebilah GUNTUNG.. GUNTING itu saya gunakan untuk potong-potong.. Pernah juga terluka disebablam GUNTING itu,, tapi saya tak kisah,, tak sakit pun.. GUNTING itu dah lama saya guna.. Sekarang GUNTING itu da berkarat,,, tapi saya tak buang pun.. kenapa?... Sayang!! Sayang nak buang.. Macam AWAK gak!! Saya ada AWAK.. AWAK saya jadikan SAHABAT BAIK saya.. Kadang-kadang terluka juga sebab AWAK,, tapi tak apa.. Sebab saya SAYANG AWAK.. Sekarang ini AWAK masih kawan,, rakan.. teman saya... Cuma 1  saje tak sama antara AWAK dengan GUNTING itu.. AWAK tak berkarat.. Jadi tak ada sebab nak buang AWAK.. Sama dnegan GUNTING tadi.. Tapi GUNTING itu dalam saya simpan dalam laci.. Dan AWAK?.. AWAK saya akan simpan dalam hati, ingatan, jiwa dan doa SAYA...
 (ADDINA BAHARUDIN)


 

No comments:

Post a Comment