LED Text Scroller

Thursday, January 6, 2011

...hujan....



bila nampak je hujan turun...
terus terlintas,,,
'hujan yang turun bagaikan mutiara'... (ala2 Sudirman gitu tau~~)
biasa laa.. 
musim-musim hujan niee... sejuk,,,best sume ada...
hari nie masuk kelas HE (hubungan etnik by En. Mansor) best sangat..



bayangkan selama 2 jam kelas tu... cakap bende umum je..
al-maklum laa hubungan etnik.. nak mengeratkan hubungan silaturahhim..(padahal LCD rosak,, tu yang duk berbual kosong je tuu,,,)
banyak cerita berdasarkan pengalaman dia laa... best.~~!!~
selama aku kenal En. Mansor,, dia sangat best~~!! sporting habis...
tapi,, walaupun berbual kosong,, banyak ilmu yang dapat tau.. haaaaaaaaaaaa...(dun play2 k)



apa yang menariknya...,,,...
pendapat dia dengan aku sama..
HUJAN mendatang kan KEPUASAN



mana tak nya,,, titisan hujan tu dapat mengilangkan segala stress tau...
I LIKE~~!!~~


 
aku paling suka main air hujan...(pas main dmm :P)
tak tau kenapa.. tapi aku memang suka main hujan...
memang hujan boleh buat kite demam,,, tpi satu NIKMAT bagi aku...
jom~~!!~`
MANDI HUJAN~~!!~~



No comments:

Post a Comment